Tilaussopimus voidaan tehdä seuraavilla kielillä: suomi, tanska, ruotsi, norja, englanti.
Jos haluat tehdä ostoksia StreetToWear verkkokaupassamme, tulee sinun olla täysi-ikäinen sekä omistaa voimassa oleva maksuväline, jonka me myös hyväksymme.Kun tilauksesi on suoritettu, lähetämme sinulle tehdystä ostoistasi sähköpostitse toimitusvahvistuksen, jonka voit halutessasi tulostaa. Tallennamme myös ostokuitin, josta saat kopion ottamalla yhteyttä asiakaspalveluun.
Pidätämme oikeuden peruuttaa virheelliset tilaukset mahdollisesti loppuunmyydyistä tai väärin hinnoitelluista tuotteista.Maksaessasi kortilla olet aina turvassa väärinkäytöiltä. Sinulla on mahdollisuus peruuttaa maksu, kun olet vastaanottanut vahvistuksen. Ostaminen verkkokauppamme kautta on turvallista eikä sinun tarvitse huolehtia, että korttiasi käytettäisiin väärin. Turvataksemme verkkomaksut, käytämme SSL-maksujärjestelmää (Secure Socket Layer).
Korttimaksun yhteydessä annetut tiedot ovat salaisia (SSL). StreetToWear tai muut tahot eivät pääse käsiksi maksukortin tietoihin.Osta nyt, maksa jälkikäteen! Klarna Laskulla maksaessasi asiointisi on turvallista ja helppoa. Sinun ei tarvitse koskaan ilmoittaa maksukorttisi tietoja ja saat tilaamasi tuotteet aina ennen kuin sinun tarvitsee maksaa niitä.
Maksa erissä alkaen 9 € / kk
Klarna Tili -maksutapa on suunniteltu niihin tilanteisiin, kun haluat itse päättää, millaisissa kuukausierissä lyhennät tilauksesi loppusummaa. Klarna Tili on myös paljon enemmän. Saat tilaamasi tuotteet ennen kuin sinun tarvitsee maksaa niitä ja kaikki Klarna Tilillä maksetut ostokset yhdistetään yhdelle kuukausilaskulle. Myös eri verkkokaupoissa Klarna Tilillä maksetut tilaukset yhdistyvät automaattisesti samalle kuukausilaskulle.
Jos sinulla herää kysymyksiä Klarna -maksutapoihin liittyen, ota yhteyttä suoraan Klarnaan. Tavoitat heidät numerossa 09- 425 99 771, avoinna arkisin klo. 09.00-18.00. Voit tutustua Klarnaan myös heidän asiakaspalvelusivustonsa kautta osoitteessa https://klarna.com/fi/tuki.
Yleiset ehdot löydät täältä
Vakiomuotoiset eurooppalaiset kuluttajaluottotiedot löydät täältä.
StreetToWear tarjoaa Klarna Laskutuspalveluita maksukeinona verkkokaupassaan, mutta kaikki laskutukseen, hyvityksiin, maksumuistutuksiin yms. Klarna -maksupalveluihin liittyviin kysymyksiin vastaa Klarna AB:
StreetToWear ei ole vastuussa loppuasiakkaan ja Klarna ABn välisistä maksutapahtumista ja sopimuksista, erottaen nämä kaksi palveluntarjoajaa toisistaan.Käytä vastaanottamassasi paketissa oleva palautuslomake, kun haluat palauttaa tilaamasi tuotteen/tuotteet. Palauttaessasi tuotteita, veloitamme 17-20€ maksamastasi summasta. Postnord €17 | GLS €20 | UPS €20
Suosittelemme, että käytät palauttamiseen tätä ratkaisua, mutta voit myös valita vaihtoehtoisen ratkaisun omalla kustannuksellasi. MUISTA - lähetyksen tulee olla "toimituksessa". Emme vastaanota tilauksia, jotka on lähetetty postiennakolla tai joiden toimitusta ei ole maksettu.
Käytettäessä valitusoikeutta, on ostaja vastuussa tuotteiden lähetyksestä koituvista kuluista sekä toimituskuluista.
Kun haluat valittaa ostamastasi tuotteesta, pyydämme sinua ensin ottamaan yhteyttä asiakaspalveluumme. Liitä mukaan kuva virheestä. Lähetämme sitten valistuslomakkeen, joka tulee liittää palautuspaketin mukaan. Ole ystävällinen ja lähetä tuote takaisin vasta kun olet vastaanottanut asiakaspalvelumme lähettämän valistuslomakkeen.
Kun lähetät takaisin viallisen tuotteen, pyydämme sinua täyttämään valituslomakkeen ja käyttämään palautuslomaketta, jonka sait kun vastaanotit tilaamasi tuotteet. Jos palautuslomake on hävinnyt, niin saat uuden ottamalla yhteyttä asiakaspalveluumme.
On tärkeää, että palautat tilauksesi asianmukaisessa pakkauksessa.Huomioi: Jos et käytä palautuslomakettamme, tulee sinun ottaa huomioon, että emme saa noudettua paketteja, jotka on lähetetty mm. postiennakolla tai henkilökohtaisesti noudettavia (tai vastaavia) lähetyksiä.
Jos haluat valittaa StreetToWear verkkokaupasta ostetusta tilauksesta, tulee sinun ensin ottaa meihin yhteyttä yhteydenottolomakkeella tai lähettää meille sähköpostiviesti osoitteeseen info@dickeistowear.eu. Jos emme pääse yhteisymmärrykseen valituksestasi, niin voit valittaa suoraan Kilpailu- ja kuluttajavirastoon. Voit myös ottaa yhteyttä EU-komission verkkovälitteisen riidanratkaisuportaaliin, mutta tämä on pääsääntöisesti tärkeää, jos asun Suomen ulkopuolella.